piątek, 23 lutego 2018

Droga ku marzeniom

Czym tak naprawdę są marzenia? Marzenia to życiowe cele, od których się wszystko zaczyna.. Każdy z nas czegoś pragnie, jedni: wyrobić sobie idealną figurę, a inni: stać się kimś sławnym. Człowiek bez marzeń staje się smutny, nieszczęśliwy.  Jego życie z dnia na dzień nie ulega zmianą, wie doskonale co będzie robić jutro, pojutrze..
Obraz znaleziony dla: marzenia

Jak wygląda droga do spełniania marzeń? Przede wszystkim nie jest ona łatwa, trzeba wierzyć, że się nam uda, do samego końca i nie poddawać się. Po drodze do spełniania marzeń, możemy spotkać się z krytyką. Ale trzeba pamiętać, że ludzie już tacy są i i tak będą nas hejtować, niezależnie od tego co zrobimy. Przecież i tak wszystkim nie dogodzimy, więc nie ma się czym przejmować. Przyzwyczają się do tego co robimy, tylko potrzeba czasu.. Jest to chyba najgorszy etap Youtuberów czy blogerów. Ale jeżeli marzymy o idealnej figurze, to najgorszym etapem jest zaczęcie. Jest trudno, nasz organizm jest przyzwyczajony, że nie ćwiczymy. Ale jeżeli się już zacznie, będzie coraz prościej, łatwiej. Aż w końcu się uda<3
Obraz znaleziony dla: marzenia 


Ale nie ja nie umiem... moje się nie spełnią.... nie ma szans.... to nie dla mnie...

Obraz znaleziony dla: marzenia Obraz znaleziony dla: marzenia

Ale skąd to możesz wiedzieć skoro nie spróbujesz? Jeżeli nie zaryzykujesz, nigdy się nie dowiesz czy było warto
Obraz znaleziony dla: marzenia





Więc pamiętaj, nigdy nie porzucaj marzeń, bo jutro może być już za późno, żeby je spełnić!!:)
Mam nadzieję, że ktoś z was, weźmie to sobie do serca, i że mu to pomoże <3 buźka


6 komentarzy:

  1. marzenia to najpiękniejsza rzecz jaką człowiek dostał :) bez nich wszystko byłoby bez sensu, życie stałoby się szare pozbawione kolorów :) Osobiście nie wyobrażam sobie swojego istnienia bez marzeń. Nie umiem sobie tego wyobrazić. Są one dla mnie niewidzialnymi skrzydłami które unoszą w mnie w tym ciężkim czasem popieprzonym świecie.
    Ciekawy wpis!
    pozdrawiam ciepło

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację. Marzenia trzeba realizowac nawet jeśli wydają sie niemożliwe :) jak się nie uda przynajmniej jest świadomosc ze się próbowało. Świetny post :D

    http://heresiggy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem przekonana, że nie ma człowieka pozbawionego marzeń! A hejtami nie należy sobie zawracać głowy!
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne słowa na koniec. Bez ryzykowania nie ma nic. Bez walki nic nie osiągamy. Lepiej przegrać niż nie spróbować.

    Zapraszam do mnie :) http://wszystkojestniczym.blox.pl/2018/02/Milosc-czy-to-trudne-uczucie-Czym-jest-Dla-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Motywujący post, warto spełniać marzenia. Lepeij spróbować niż żałować bo nie sprubowało się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie jest za późno na spełniane marzeń. Ważne, by je po prostu mieć. I ne warto dążyć do spełnienia za wszelką cenę. Czasem warto poczekać, by smak spełnienia był pełniejszy. Jedno z moich dziecięcych marzeń spełniłam po ... 35 latach.

    OdpowiedzUsuń