czwartek, 22 lutego 2018

Makijaż według instagrama

*
Hej hej:) jak wygląda makijaż według instagrama? Przede wszystkim jest on mocny i bujny


Pinterest: @viviimoreira


See this Instagram photo by @laurenrohrer • 7,109 likes

Dziewczyny ciągle kombinują, jakby tu się wyróżnić? Zmienić wygląd oczu, a może brwi? W instagramowych trendach były już modne różne rodzaje brwi, jednymi z nich są tzw: 'piórka'
Obraz znaleziony dla: brwi piórka

Instagramowe dziewczyny także są na czasie z malowaniem oczu czy ust. Wykonuja je według najlepszych, najpopularniejszych trendów. Jednym z nich są neony
You Need to Try the New Neon Light Makeup Trendneon lipart - pink + deep berry lips w/ hazy lines, white marquee interrupted line @tobeyoutiful✧・゚. angrydinosaurx ✧*

Konturowanie twarzy- tego też nie może zabraknąć. Czy widzieliście instagramową dziewczynę. Zawsze widać miejsca rozświetlone i wykonuturowane

Jak wam się podobają instagramoowe trendy? Wyszły byście tak na miasto czy raczej w tradycyjnym makijażu? koniecznie napiszcie o tym w komentarzu:)


(*wpis nie ma na celu nikogo urazić)

6 komentarzy:

  1. Podobają mi się takie artystyczne makijaże ale tylko do zdjęć :) Nie odważyłabym się wyjść w nim na miasto :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłabym skłonna nałożyć makijaż instagramowy, ale tylko na wielkie wyjścia - na pewno nie "na co dzień" :) Bardzo podobają mi się tak starannie wykonane makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście wolę delikatny makijaż a w takim mocnym to raczej bym nie odważyła się wyjść.

    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie jestem fanką mniej pokaźnego makijażu :) zaś te instagramowe są dla mnie prawdziwym dziełem sztuki i wielki szacun osobie która go wykonała :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na IG można wyszukać miliony wspaniałych inspiracji, jednak niektóre to kompletna przesada przykład można zobaczyć nawet w tym poście - choinkowe brwi są po prostu okropne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pierwszym zdjeciu oczy sa pieknie pomalowane. Co do brwi... ok nie piorka nie podobaja mi sie 😉

    OdpowiedzUsuń