wtorek, 20 lutego 2018

MAKIJAŻOWE TRIKI, KTÓRE POWINNA ZNAĆ KAŻDA Z NAS #2

Hejka kochani :) Bardzo przepraszam, że nie odzywałam się przez ostatnie dwa dni, ale praktycznie nie było mnie w domu. Chciałabym wam dziś pokazać kolejne triki makijażowe. Mam nadzieję, że te również się wam spodobają :))

DIY Natural Blush by Thriving On Paleo (with video tutorial)#1 Zamiennik bronzera

Podczas makijażu zauważamy, że nie mamy już bronezera, a może źle z niego korzystamy i wygląda to sztucznie.. można temu zaradzić korzystając z... różu. Brzmi to dziwnie? A jednak:) wystarczy nałożyć róż w miejsca, gdzie nakładamy bronzer. Efekt zależy od ilości nałożenia, ale niektórym jeszcze lepiej to pasuje i wygląda bardziej naturalnie. Aktualnie sama korzystam z tego triku i polecam każdemu wypróbować :*


#2 Konturowanie ust

Lip Contouring: The Makeup Technique That Will Give You Bigger Lips
Lubimy ciemne kolory szminek, jednak ich nie używamy bo albo nie umiemy prawidłowo wyrysować ust albo po prostu nie są "równe". Można sobie z tym poradzić i wyjść na ulice ze swoją ulubioną szminką :D wystarczy na środku górnej wargi wyrysować "x" po czym obrysować dolną wargę i wyznaczyć jej środek. Narysować kontur górnej wargi i wypełnić srodek ulubioną szminką. Gotowe! :)



#3 Utrwalacz do makijażu
Obraz znaleziony dla: mgiełka
W sklepach rossman, avon czy innych kupimy pełno produktów do przedłużenia trwałości naszego makijażu, ale po co wydawać zbędnine pieniądze, jeżeli zapewni nam podobny efekt nasza mgiełka, którą i tak mamy w kosmetyczce :)


#4 Korektor- jaki?

Obraz znaleziony dla: korektor
Krąży wiele mitów co do korektorów, jedni uważają, że korektor powinien być jaśniejszy- inni nie. Jak to jest naprawdę? Jeżeli chodzi o korektor pod oczy to tak, powinnyśmy wybrać jaśniejszy, ponieważ ma on za zadanie rozświetlić nam cienie. Jednak jeśli chodzi o korektor na wypryski to powinien być dobrany w idealnie do podkładu, ponieważ ma on za zadanie maskować niedoskonałości, a nie zostawiać jaśniejsze plamki



Obraz znaleziony dla: skrobia ziemniaczana
#5 Zamiennik suchego szamponu

Kiedy musimy już wychodzić, a nasze włosy są przetłuszczone. Nie musimy od razu rezygnować z wyjścia. Wystarczy sięgnąć do szafki i zamiast suchego szamponu, rozprowadzić na nasadzie włosów skrobię ziemniaczaną i wyczesać włosy. Brzmi niezbyt zachęcająco, ale jednak warto wypróbować ;)

Eyeliner


#6 Rysowanie kresek

Na ten temat jest wiele sprawdzonych metod, jedne serio pomagają, a inne raczej mniej. Ale mam najdzieję, że chociaż komus przyda się moja rada. Wystarczy wziąć wsuwke i "rysować" eyelinerem po niej. Następnie szybko przyłożyć (odpowiednio ) do oka. Powinien odcisnąć się kontur, wtedy trzeba wypełnić naszą kreskę








Licze, że chociaż 1 triku nie znałyście :P Piszcie w komentarzu jaki kolejny post byście chciały. Buziaki<3

13 komentarzy:

  1. Ten trik ze wsuwką ekstra! Na pewno spróbuję, bo mam ciągłciągły problem z rysowanie kresek...

    OdpowiedzUsuń
  2. Od X czasu stosuję różu jako bronzera jednak tylko na polisie. jakoś tak bardziej mi pasuje. :) a na róż później jeszcze ciut rozswietlacza na kosci policzkowe.
    To prawda, mąka ziemniaczana praktycznie to samo co suchy szampon i moim zdaniem wygląda to o wiele lepiej. z resztą mąka ziemniaczana jest zamiennikiem jeszcze kilku produktów (pomijając te pudry do pupy dla niemowlakow) to mąka ziemniaczana to podobne coś do tych pudrów unoszących włosy, które kosztują krocie. ;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Trik z wsuwka ciekawy, nigdy o tym nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sposób z konturowaniem ust genialny :D Będę musiała wypróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego ze wsuwką triki jeszcze nie słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kojarzę wszystkie triki oprócz ostatniego. Chyba go przy najbliższej okazji przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobno puder dla dzieci też jest dobrym zamiennikiem suchego szamponu, ja jednak zostaję przy tradycyjnym myciu głowy;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Konturowanie ust, zawsze mam z tym problem! Dzięki! Zapraszam do mnie Www.oszczednie-modnie-zklasa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne wskazówki😉
    https://pielegnacyjny-zakatek.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Często używam różu jako bronzera, ale trik ze skrobią w sytuacji awaryjnej nie sprawdził mi się tak dobrze, jak suchy szampon batiste ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Zawsze maluje sie tak po omacku. Fajnie znac takie triki :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny ten trik ze wsuwką :D pozdrawiam mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. super post zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń