wtorek, 13 lutego 2018

Jaka nazwa użytkownika?

Hejka:) dużo osób szuka podpowiedzi jaki wymyślić nick. Do niedawna sama tak robiłam przejrzałam cały internet i chyba tylko na jednej znalazłam jakieś nicki do wyboru. Wybrałam kilka i zastanawiałam się- który, az wkońcu doszłam do wniosku, że nie użyje żadnego, bo na pewno nie będę jedyną osobą, która go użyła. Zaczęłam czytać o tym w internecie "jak samemu wymyślić nick" było tam pełno odpowiedzi typu: "połącz w jakiś ciekawy sposób swoje imie i nazwisko" ale w żaden sposób nie grało ze sobą. (Ale w waszym przypadku może się uda:)!  ) Stwierdziłam, że nic z tego nie będzie i użyłam po prostu imienia i nazwiska. Znów to przemyślałam i po ok miesiącu oglądałam youtuberów i użyłam właśnie OFFICAL nie ma go jedna osoba, ale według mnie jest ciekawy :)
Mam dla was kilka porad, może komus się przydadzą :
*Najpier odpowiedz sobie po co ci ten nick? Na instagrama? Bloga? Czy może chcesz nagrywać na YouTube? 
*w przypadku instagrama, może to być cos co lubisz np.: (imie)_jednorożec JEZELI BRZMI ZLE NIE REZYGNUJ TYLKO PO PROSTU PO ANGIELSKU
*w przypadku bloga może być po prostu (imie)Blog
*jeżeli to ma być na YouTube to zadbaj o to, żeby współgrało z tym co nagrywasz jeżeli to ma być kanal modowy to można uzyc FASHION girls  jeżeli kulinarny to kuchnia (imie)
Oczywiście to sa wyłącznie moje porady, mam nadzieje ze komus się przydadzą:)
Zapraszam do komentowania i sledzenia. Buziaki<3


1 komentarz: