poniedziałek, 26 lutego 2018

Naturalne rozjaśnianie włosó #3 sposoby

Hejka kochani na wstępie chciałam was przeprosić, że wczoraj nic nie pisałam, ale przygotowałam się do szkoły i robiłam szablony.. ale to nieważne, przejdźmy do konkretów :P

Marzysz o jasnych włosach, ale nie chcesz używać chemicznych rzeczy, które je w jakimś stopniu zniszczą. Ten post jest dla ciebie :D
Obraz znaleziony dla: naturalne rozjaśnianie włosów

Słońce
Tak tak wiem, mamy jeszcze zimę, ale słońca zaczyna się pojawiać coraz więcej. Jeżeli chcesz naturalnie rozjaśnić włosy wystarczy przebywać na dworze (oczywiście w lato:)) Po jakimś czasie zaczniesz dostrzegać jasne pasemka

Chlor
Jeżeli chodzisz na basen powinnać wiedzieć, że chlor także przyczynia się do rozjaśniania włosów. Jednak nie zawsze są o nim pozytywne opinie, ale w małej ilości, nie jest szkodliwy

Cytryna 
Wystarczy, że wetrzesz cytrynę we włosy na jakąś godzinę przed umyciem włosów, jeżeli nie zamierzasz nigdzie wychodzić, równie dobrze, możesz nałożyć ją dużo wcześniej. Następnie w tradycyjny sposób umyć włosy. Pierwsze efekty można już dostrzec po 1 użyciu. Sprawdzałam!:))

*NOTKA NIE JEST PERFEKCYJNA, ALE NA 100% JESZCZE DZIŚ POJAWI SIĘ KOLEJNY POST. OCZEKUJCIE. I WPADAJCIE PO 21. ZOSTAW AKTYWNOŚĆ<3


3 komentarze:

  1. Nie wpadła bym na to, że chłód pomaga w rozjasnieniu :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wpadła bym na to, że chłód pomaga w rozjasnieniu :) fajnie :)

    OdpowiedzUsuń