sobota, 17 lutego 2018

Zastosowanie suchego szamponu

Hejka kochani. Wczoraj zamieściłam swój 5 post, a pod nim... prawie 500 wyswietlen i liczba ciagle rosnie. Dziekuje wam:DD Może ktoś powie, że to mało, ale dla mnie to już coś:) Nieprzedłużając zapraszam ;p
Znalezione obrazy dla zapytania suchy szampon na odrosty
Zacznijmy od tego co to jest i jak działa suchy szampon?
Suchy szampon to tajna broń kobiet w walce z brakiem czasu. Głównym jego składnikiem jest drobny proszek, który pochłania sebum i unosi włosy u nasady głowy
Najczęściej ma formę aerozolu, dzięki czemu łatwo go równomiernie aplikować


#1 Działanie podobne do lakieru

wszystkie chcemy, aby nasza fryzura trzymała się jak najdłużej. Do przedłużenia, używamy lakieru do włosów jednak.. czasem efekt nie jest taki jaki chciałysmy , lakier za mocno posklejał włosy. Dlatego warto wykorzystac suchy szampon, działa podobnie jak lakier i nie obciąża włosów

#2 Zapobiega poceniu się rąk
Większości z nas nadmiernie pocą się ręce, uprzyksza to życie zwłaszcza jeżeli gramy np. w tenisa. Można temu zapobiec jeżeli spryskamy wewnętrzną stronę dłoni suchym szamponem

#3 Śliskie włosy
Jeżeli jesteśmy posiadaczkami śliskich włosów i chcemy zapobiec przemieszczaniu się wsuwek czy ułatwić plecienie warkoczy. Należy spryskać włosy suchym szamponem, ma on za zadanie zmatowic włosy

#4 Tłuste plamy
Suchy szampon posłuży również jako odplamiacz, wystarczy spryskać miejsce, na którym pojawiła się plama. Zawarty w nim talk pochłonie tłuszcz, który ułatwi usuniecie plamy w praniu

#5 Fale
Szykuje się impreza, a może randka? Wymarzyłyśmy sobie piękne fale. Jak je zrobić ? Wystarczy przed spaniem spryskać włosy kosmetykiem i zapleść warkocze. Rano moźemy cieszyć się bujnymi lokami

#6 Odrosty
Suche szampony w wersjach kolorystycznych niwelują brzydki efekt odrostu

Mam nadzieje, że teraz też nie znałyście chociaż 1 triku. Zapraszam na snapa ala-offical ale również do komentowania jaki chciałybyście kolejny post<3  Do zobaczenia niedługo:)


8 komentarzy:

  1. wiesz... o tych kosmetycznych zastosowaniach wiedzialam, ale o tych jako pomagacze w odplamianiu np nie. zapewne bede tego probowac kiedy po raz kolejny olej prysnie mi na ulubione spodnie czy podkład kapnie całkiem przypadkowo na bluzkę albo maz przyjdzie w zafajdanych dresach od smarów czy olejów
    buziaki
    Jak zwykle Niezwykle - Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  2. O tym, że suchy szampon zapobiega poceniu się dłoni albo pomaga w ususwaniu plam nigdy w życiu nie słyszałam! Wielozadaniowy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam pojęcia o większości z jego zastosowań, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o kurde nie wiedziałam o tych zastosowaniach muszę wypróbować!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden szampon a tyle zastosowań! Super! Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń