wtorek, 27 lutego 2018

Co się zmieniło przez pierwsze 2 miesiąc nowego roku

Hej kochani:) Jak to popularne powiedzenie mówi "Nowy rok, stara ja" Jak to jest u mnie w nowym roku? Przede wszystkim zaczęłam blogować!:))) Zwiększyłam dystans do siebie. Nauczyłam się systematyczności i odpowiedzialności. A także zostałam konsultantką w Avon 😏 Jednak nie spełniłam swoich postanowień noworocznych, ale mam jeszcze 10 miesięcy haha. Co tam u was?:) W komentarzu napiszcie mi jaki chcielibyście kolejny post:) A i prawie zapomniałam wam powiedzieć, ale postanowiłam założyć kanał na youtube, który już w sumie mam ale brak filmików. Planuje nagrywać :) możecie mi dawać propozycje, najlepsze wezmę pod uwagę<3 A także mam mega prośbę, bo chciałabym nagrać filmik typu "czytam wasze najgłupsze uwagi" :DD (przykład na zdjęciu)

Znalezione obrazy dla zapytania najgłupsze uwagi szkolne 
 Więc jeżeli się uczysz, albo pamiętasz takie uwagi, napisz mi koniecznie w komentarzu. Będę mega wdzieczna<333

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz