czwartek, 22 marca 2018

4 sposoby, dzięki którym przestaniesz obgryzać paznokcie

Obgryzanie paznokci jest to przede wszystkim szkodliwy nawyk polegający na notorycznym obgryzaniu paznokci podczas nudy, głodu czy stresu. Obgryzanie paznokci wpływa także negatywnie na stan zdrowia, a zmiana wyglądu i deformacje paznokci to tylko jeden z wielu aspektów. 

Poznaj kilka tajniaków, dzięki którym przestaniesz obgryzać paznokcie!

Obraz znaleziony dla: obgryzanie paznokci



Manicure 
Czy manicure może pomóc? Oczywiście! Kosztowny zabieg czy nawet estetyka może stać się barierą ochronną przed obgryzaniem. 

Obcinaj na krótko
Niby banalne, a jednak pomocne!:D Osoby mające problem z obgryzaniem powinny regularnie obcinać paznokcie, im krótsze tym ciężej je obgryźć.

Preparat
Nałóż na płytkę paznokcia nawet zwykły top, bazę czy jakąkolwiek odżywkę. Ten sposób może okazać się bardzo skuteczny, biorąc pod uwagę nieprzyjemny, gorzki posmak, pozostawiony w ustach tylko po spróbowaniu

Guma & cukierki
Obgryzanie paznokci jak już wspominałam jest powodem stresu. W tym momencie sięgnij po gumę czy cukierki. Zajmiesz się gryzieniem tego, a paznokcie pozostaną w całości 

Mam nadzieje, że coś z tego wam pomoże dziewczyny!:)


6 komentarzy:

  1. Hey dear! Nice blog. :)
    Wanna follow each others blog? Let me know at my blog. <3

    www.trendsandfashionblog.pt

    OdpowiedzUsuń
  2. Super przydatny post. Ja niestety mam jeszcze problemy z tym związane , ale manicure faktycznie pomaga:)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przez całe gimnazjum z tym problem, na szczęście odkąd zaczęłam robić hybrydę to pokochałam swoje paznokcie. Super post, pozdrawiam. poulciak

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi pomagał manicure i z czasem po prostu udało mi się przestać. Obecnie mogę się cieszyć hybrydami robionymi na mojej płytce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tego problemu nie mam, ale bardzo fajne rady :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że nie mam z tym problemów. Jednakże fajne rady :)

    http://blog.brevio.pl

    OdpowiedzUsuń