środa, 21 marca 2018

Jak wygląda casting?

Hej kochani, wiem, że napisać to miałam już wczoraj, ale późno dość wróciłam, mam nadzieję, że zrozumiecie:)
Obraz znaleziony dla: www.casting

Jeżeli chcesz jechać na casting ten artykuł jest dla ciebie!

Od dłuższego czasu interesuje się aktorstwem i zawsze chciałam wystąpić w serialu szkoła. Któregoś dnia znalazłam agencję kliknij tu        napisałam do nich maila, z chęcią zaprosili mnie na casting, mama się zgodziła, pojechałyśmy. Casting miał się odbyć 11.30 w poczekalni byłam ja i 2 inne osoby w podobnym wieku. Na czas przyszła pani, która zabrała nas w inne miejsce. Było to studio, dała ankiety, kazała wypełnić, w których było trzeba uzupełnić informację takie jak: dane kontaktowe, miary, zainteresowania, itp. Następnie oddaliśmy ankiety i czekaliśmy ok. 10 min, przyszła kolejna pani, która brała nas osobno, według kolejności oddania ankiety. Tam kamerzysta przypinał numerki, po czym wykonywał sesję zdjęciową. Ostatnim krokiem było przedstawienie się i odegranie krótkiej scenki, w której należało wyrazić uczucia. Oczywiście wszystko było nagrywane do bazy danych. Później nam podziękowali i kazali czekać na rezultaty. Nie mam pojęcia co dalej, ponieważ byłam wczoraj. A co do agencji, wyczytałam wiele złych jak i dobrych opinii, ale według mnie było okej, ludzie także byli bardzo mili


Dlaczego o tym pisze?
Ponieważ ze swojego doświadczenia wiem, że jeżeli ktoś 1 raz wybiera się na casting, szuka informacji w internecie, ale mówie wam większość jest nie prawdziwa.. 

Byłaś na castingu? Opowiadaj chętnie poczytam:D

4 komentarze:

  1. byłąm na castingach jako modelka, a tam byłam za gruba... mając 177cm i ważąc 56kg, mając niedowagę i bedac lekko wychudzona... no ok, kiedys były inne standardy, teraz już tak czesto nie szukają anorektyczek... teraz miałam propozycje jako modelka ciążowa, ale jakos nie bardzo chciałam świecić brzuchem , który teraz jest moją intymną strefą. :)
    niektóre z castingów były jak rodem z TV, a w jury zboczency... ale te przygody mam juz za sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing blog! Follow for follow?
    Let me know.


    Giulia
    http://bigiublog19.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na castingu jako statystka w agencji reklamowej spodobały się moje dłonie bo ja byłam ogólnie za niska i zdarzyło się, że nie wykorzystywano.
    https://desa17.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Castingi zawsze są ciekawe :P Można tam poznać wielu ciekawych ludzi ;)

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń