czwartek, 15 marca 2018

lakiery hybrydowe z aliexpress

Obraz znaleziony dla: lakiery hybrydowe z aliexpress
Pewnie wiele z was myśli.. czy jeżeli kupię lakiery hybrydowe z aliexpress, zniszczą mi paznokcie? Sama zastanawiałam się nad tym, weszłam na stronę aliexpress znalazłam lakiery które mi odpowiadały i przeczytałam o nich opinie. Większość wyrażała swoje zdanie pozytywnie. Zamówiłam, przyszły po miesiącu, za ok. 7 sztuk zapłaciłam z 30 zł.

Konsystencja: gęsta

malowanie: jak dla mnie bardzo dobre 

wygląd: wyglądają równie dobrze jak neo nail czy semilac

wytrzymałość: w moim przypadku utrzymywały się ok 3-4 tyg

usuwanie: to przede wszystkim zależy od bazy i topu, aktulanie używam simply nail profesional, ale podejrzewam, że na neo nails czy semilac może być jeszcze lepiej 


Nigdy się po samej sobie tego nie spodziewałam, ale nie żałuje, że zaryzykowałam :) na pewno będę tam wracać :D


 

1 komentarz:

  1. Dużo dobrego czytałam o lakierach z aliexpress. Szkoda, że nie pokazałaś kolorów.

    OdpowiedzUsuń