środa, 7 marca 2018

Jak się motywować?


Obraz znaleziony dla: motywacja

Motywacja to mechanizm psychologiczny uruchamiający i organizujący zachowanie człowieka skierowane na osiągnięcie określonego celu, co stanowi jego wewnętrzną siłę. Siła to popędy, instynkty, stany napięć, które są nazywane mechanizmami organizmu ludzkiego. Od jej wielkości zależy ogólna aktywność psychofizyczna człowieka, mobilizacja oraz chęć do podejmowania zadań trudniejszych i podejmowania ryzyka.




Tylko.... najtrudniejsza część, jak się motywować? Wiele osób szuka na to odpowiedzi. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić jak ja się motywuje:))

Niby nie jestem jakaś gruba, ale na swój brzuch nie mogę patrzeć. Chciałabym go wyrzeźbić, a raczej wyrobić rysy. Przede wszystkim znalazłam sobie inspirację, później postanowiłam- DIETA, ale przemyślałam i stwierdziłam, że to bez sensu, że nie będę mogła jeść tego co inni, przez to wszystko jeszcze bardziej się nie chce! Więc postanowiłam, że będę jeść w mniejszych ilościach i starać się unikać kalorycznych rzeczy. Powiem wam, że nie dawno zaczęłam i zaczyna mi wychodzić :) Postawiłam także na ćwiczenia, dziennie zaczęłam robić po ok. 200 brzuszków i czasami, ale nie zawsze wykonuje inne na ćwiczenia mięśnie brzucha. Dla mnie dużą motywacją też było to, że chcę pojechać do Grecji. Mam nadzieję, że nie poprzestanę tego robić i że mi wyjdzie:)

UWAGA!
Musisz także pamiętać, że najtrudniej będzie na początku, nie osiągniesz dużych efektów z dnia na dzień ! 

Postanowiłaś ćwiczyć, ale dziś ci się nie chcę. Zrób to bo jutro też ci się nie będzie chciało, przez to poprzestaniesz (DOŚWIADCZYŁAM TEGO) 

Jutro może być już za późno, dlatego zacznij już dzisiaj


Kochani mam nadzieję, że kogoś wspomogę :) Napisz koniecznie komentarz:) Zapraszam także na instagrama, gdzie już niedługo nowe zdjęcia!:) Kliknij Jak zaobserwujesz, daj znać . Buźka :) 
 PS: Możesz zostawić jak ty się motywujesz :D


1 komentarz: