wtorek, 27 marca 2018

Konsultantka avon- jak działa naprawdę?

Hejka, dzisiaj chciałam poruszyć temat bycia konsultantką avon. Wyjaśnię jak to w rzeczywistości wygląda i czy warto. Jeżeli jesteś zainteresowana, to zapraszam:)

Zacznijmy od tego czy każdy może zostać konsultantką. Tak naprawdę powinno się mieć ukończone 16 lat, no ale jest możliwość podpisania umowy "na rodzica" albo starszą siostrę. No jednak nie dostanie się osoba, która ma 12 lat. Musi być raczej odpowiedzialna. Więc sami odpowiedzcie sobie na to pytanie

Jak wygląda praca konsultantki? Jakie ma korzyści?  Przede wszystkim polega na zamawianiu większej ilości produktów, a do tego należy poszukać klientek. Po zrobieniu zakupów dostaje się prezenty i pewien % . Niby początki są trudne, ale moje pierwsze zamówienie było o wartości prawie 400 zł, z czego co pamiętam dostałam 30% i prezent o wartości 60 zł, ale kolejny był już o wartości 110 zł. Same zamówienie nie jest trudne, o ile klienci piszą ci na kartkach, a nie w katalogu. Ty po prostu wpisujesz numerki w komputerze i automatycznie wskoczy ci produkt. Kolejnym krokiem jest wypełnienie danych do przesyłki i w zależności od tego czy płacimy za kuriera (dostarcza do domu w ciągu 24h i 48h ) czy idzie dłużej (72h) ale za darmo warunkiem jest odebranie w odpowiednim punkcie. Co do płatności masz wybór albo przy odbiorze, albo przelewem w ciągu 2 tyg. Jeżeli produkt będzie nie taki co trzeba można go zwrócić. Z mojego doświadczenia podoba mi się ta praca, nie jest trudna, najdłuższe jest pakowanie, ale nie męcząc się zarabiam różnie to bywa ale ok. 200 zł. Więc czemu nie skorzystać? :)

* Jeżeli chciałabyś zostać konsultantką, albo jeszcze nie jesteś pewna i chcesz się czegoś dowiedzieć, pisz śmiało na mojego maila ala.ows00@onet.pl . Też tak robiłam :)!


2 komentarze:

  1. byłam konsultantką AVON i FM. Nic w tym specjalnego. Perfumy zamawiam do tej pory jednak avonowe kosmetyki zaprzestałam. kolorówka ładna tylko na zdjęciach ,a na większość kosmetyków mam uczulenie. ;C niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może i tak, jednak w moim wieku ciężko "dorobić" :)

    OdpowiedzUsuń