sobota, 10 marca 2018

Dlaczego prowadzisz bloga?

Hej kochani, dostaję od was dużooo wiadomości z różnymi pytaniami, więc postanowiłam odpowiedzieć na nie:)

Dlaczego prowadzisz bloga?
Jak już mówiłam- przede wszystkim z pasji, lubię dzielić się z innymi moimi zainteresowaniami, nowymi odkryciami, ponieważ uważam, że któryś z moich artykułów może się komuś przydać:)

Czy pojawią się jeszcze jakieś posty o makijażu?
Zdecydowanie tak!:) Po prostu chciałam, żeby tematy się też zmieniały dlatego, że w końcu skończyłyby mi się pomysły :p

Zawierasz nowe współpracę?
Tak:) wystarczy wejść w menu w contakt i napisać, a odezwę się jeszcze tego samego dnia

Skąd bierzesz pomysły na nowy wpis?
Bywa różnie, czasami mam tak, że przychodzi mi pomysł "znikąd ", a czasami szukam na pintereście, sprawdzam czego ludzie najczęściej szukają albo najzwyczajniej w gogle

Co byś chciała osiągnąć?
Są to początki, więc to dalekie marzenie. Ale chciałabym być znana, mieć coraz większą widownię tu jak i na instagramie

Kim byś chciała zostać w przyszłości?
Mam jeszcze czas, ale chyba najbardziej chciałabym być kosmetyczką

Jaki będzie kolejny wpis?
Na pewno jutro pojawi się nowe zdjęcie na instagrama, więc pojawi się link, a co do wpisu to nie wiem jeszcze, być może makijaż :)

Dlaczego nie wstawiasz wpisów regularnie?
Ponieważ nie mogę do końca połączyć szkoły, bloga i znajomych, ale postaram się, aby moje posty pojawiały się CODZIENNIE O 21

Tyle mi zadaliście pytań- na tyle odpowiedziałam:) Jeżeli chcesz się czegoś jeszcze dowiedzieć napisz do mnie na mailu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz